按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天


悶 *  

今日又遲到 ..
又要抄70次 ..
妖 ,,, 靈風真系煩過人 !!
上到課室 .. 住新位 ..
都幾好牙 ..
聽湯太講書 .. 成個催眠曲甘 -3- ..
PE .. 吾帶衫 ..
DIOR要我地上去借衫 ..
扮曬野話借吾到 -V- 呵呵 ..
小息肚餓到死左 ..
科學..
聽廣成講野系無甘悶 ..
我好想聽書嫁 , 旦系好眼訓 ..
個頭邊聽1邊搖下搖下 ..
對眼又開下又閉下 -3- '' ..
MATH .. 大測 *
VERY SHIT .. 吾識 ,,
與左補測 ..
LUNCH .. 好悶LO都系 *
尼排系4樓真系好悶 ..
旦系都要好好珍惜牙 ..
因為差吾多考試喇 ..
同2C相處既日子剩吾返幾多咋 ..
>/\< 真系吾多捨得牙 ..
之後英文堂..
吾多留心牙 ..
系到玩LO ..
口合口合 .. 勁玩 , 超好笑喎 ..
我又系到食野 ..
勁 ''喇 '' LO ..
''喇'' 到我真系頂吾順 , 成塊面紅左 ..
好辛苦 -口-'' .. 呵呵 ''
XD *
放學陪牙魚揾老師 ..
勁耐 .. 
之後佢上去圖書館要做D野 ..
我就同12CAP個D打左陣波 ..
無耐上返去揾返牙魚 ..
幫埋佢做 ..
之後食埋野就返左屋企 ..

PS :: { 成成 , 欣欣 , 魚魚 , 謙謙 } 
= [ 你們開心點吧 >口< !!! ] 

發表時間:2006-05-03 07:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片