今日去左大埔體育館到比複賽 ..
XD .. 大家既心情都十1分緊張 *
所以攪到我都有D緊張喇 >/\< ..
落到場 .. 1開波7比0 ..
我心入面0曬咀 ..
大家個個都緊張 ,
吾夠定 .. 1傳打曬出介 ..
個時我勁擔心 ..
攪到無乜信心 ..
之後DIOR又同我地講返要夠定 ..
比DIOR講完就即刻追返曬D分 ..
我殺左幾球波 .. 殺得好令牙覺得自己 ..
開波又開得好好 ..
個波開到斜落去的 ..
XD 真系開心死我 ..
尋日打FRIENDLY我仲開到落曬網 ..
今日就打得好好 ..
我真系好好好好開心牙個時 ..
連DIOR同D隊友都話GOOD BALL ..
XD .. 嘻嘻 *
講返正題拉 ..
第1局就贏左 ..
第2局輸左 ..
打和 ..
真系打得好激烈 ..
>< 第1次打場甘激既波 ..
仲贏左 , 真系好開心 ..
之後第3局 ..
最後個球我開波 ..
大家互相都打左好耐 ..
都系我地贏左 ..
個個都好興奮 ..
真系好開心 ..
聽日就去打決賽 ..
今日都睇過 '' 陳溶 '' 打波 ..
佢地殺波好勁 ..
所以我聽日1定要殺好D ..
吾可以輸比佢地 ..
1定要贏牙 ..
聽日個場1定仲激烈 ..
WIN WIN WIN ..
打完之後就返左屋企LU ..
無耐芷盈比我話去仲雅練波 ,,
練左1個鐘 ..
無乜點打 ..
-3- 口屋口屋 .. 太小時間喇 ..
之後就返左屋企LU ..
章魚 , 映彤 , 布甸 , 芷盈 , 牙魚 , 牙菁 , 牙珊 , HIUDA , 詠兒 ..
各位隊友 , 我地齊齊加油牙 ..
{女排精神 永不言敗 } ..
|