今朝返學已經落雨 ..
仲掛三號風球 ..
之後同牙魚返學 ..
第一堂中文 ..
湯太講左好多野 ..
佢仲1時感觸仲喊埋添 ..
口烏 *
見到自己個班主任甘辛苦教自己 ..
我都有D心酸 ..
普通話同MATH都好鬼眼訓 ..
半睡半醒甘上尼兩堂 ..
小息 .. 寫棒棒 *
呵呵 .. 今日又寫左好多喇 ..
亦都派左好多 ..
電腦 .. 寫棒棒 , 吾留心 ..
通識上得好開心 ..
次次上通識都系甘開心既 >3< ..
LUNCH 去同YANYAN玩 ..
呵呵 * 玩到好好笑 ..
兩堂英文 ..
有老師黎睇堂 .. 攪到無得玩 ..
要聽書 .. 又無得訓 -3- 唉 '`
最尾個堂英文仲過份 ..
三個老師 .. -口- 我想死!!!! *
放學歸家 *
唉 `' 10O0o 個吾開心 ..
心在痛痛痛痛痛 ..
下雨天 '' 總掛念從前
[ 我並不是你們眼見中的那麼開心 ]
每天都過得不好受 `
|