按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


累 *  

今朝開波拉 ..
都OK拉 *
兩堂視藝做專題 ..
MATH .. 勁眼訓 ..
對眼又開又山 ..
個頭又上又落 .. 呵 *
小息 .. 訓覺 ..
訓左成個小息 .. 訓著左 ..
通識 .. 好精神 ..
英文 ,, 聽書 ..
之前都無聽過書 ,, 要追返LU ..
普通話就好似平時甘 ..
LUNCH .. 無所事事睇報紙 ..
今日2C輕碟仙 ..
因為報紙個到有份報導話 ..
有兩名中1學生 ..
系學校到玩碟仙 ..
之後覺得有D吾對路 ,,
因受驚而吾舒服入院 ..
呵呵 * 都吾知真定假 ..
之後佢地成班又話玩 ..
我都吾理佢地 .. 我系吾會點尼D野既 , 卡 *
電腦 .. 整野拉 ..
中文 , 邊聽書邊玩 ..
放學話要去個個 ' 我的明天 ' ..
我地諗住走 .. 點知有老師黎接人 .. 頂 !!!! *
之後落到禮堂 .. 個個都諗緊點偷走 .. 呵呵 '
SEVEN第一個走左 ..
我同映彤因為要練波 .. 玩左1半就走左 ..
我地就練波 ..
今日無帶衫 .. 走吾方便 ..
不過今日累到都好累 ,,
走黎走去 .. 辛苦的 ..
不過吾緊要 .. 女排系吾會放棄既 ><
之後7點到我就返左屋企喇 ..

PS :: 累 * UNHAPPY ..

發表時間:2006-05-11 09:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片