按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天


最DOWN既1日 ..  

今日去比賽 ..
對''陳溶'' ..
個到又無冷氣 ..
又熱又辛苦 ..
1開波就落後 ..
激死我 ..
打得好激烈 ..
之後都追返 ..
旦系第1局都系人地贏左 ..
第2局 ..
有一球我開波 ..
開失左 .. 算數 ..
第二球我又開失左 ..
我已經頂吾順 ..
個時仲系差吾多打完 ..
仲差幾分 ..
佢地贏左1分 .. 我地又追返 ..
大家1分1分甘加 ..
旦系個時我未打完就喊左出黎 ..
我竟然開吾到過網 ..
好失望 .."
到人地25分個時我已經想死 ..
隻手無離開過塊面 ..
大家都有喊 ..
我喊得好西利 ..
我真系好想贏 ..
我連訓覺都訓吾著 ..
好失望 ..
喊到成隻死狗甘牙我 ..
唉 ..
之後同章魚佢地去食野 ..
食完野返大埔 ..
我就返左屋企 ..
無耐龜局打比我要查返D野 ..
我又要上龜局 ..
我累到痴線 ..
又DOWN到落谷底 ..
要我上龜局 ..
牙媽邊行邊嘈 ..
好想死 ..
我已經好想喊 ..
落完就即刻返屋企 ..
唉 ..

PS :: 無論我走到邊到 , 人人都吾喜歡我 .. 
        做人都無乜意思 .. 我最重視個場比賽都輸埋 ..
        好難受 ..

發表時間:2006-05-07 07:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片