按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 4 月 24 日  星期一   晴天


熱*  

今日第1日返學喇 ..
好似平時甘早會 ..
浩汶幫我編左份科學新聞 ..
THX 你啊 .. /\/\ ..
上到去 ..
成個課室都變得好忙 ..
好多人勁抄功課 ..
包括我 .. 口可口可 *
湯太又叫我地吾好再做功課 ..
旦系我地無1個聽佢講野 ..
自己就做自己野 ..
口合口合 .. 真系笑死我!!!*
跟住PE ..
又做工作紙 ..
悶死左 ..
甘我又無帶PE衫 ..
罰做清潔 ..
口可口可 ..
小息無乜野拉 ..
科學 ..
做實驗 ..
口恩口恩 .. 吾錯 .. 幾好玩 *
輝仲比我整到個頭濕左 ..
邊個叫佢甘衰訓覺牙 ..
口合口合 .. 笑死我!!! *
之後MATH ..
普通拉 ..
LUNCH悶到爆炸 ..
英文堂睇''衰鬼上帝'' ..
放學 ..
廣成黎捉''降落傘'' ..
我地個組又無10蚊銀..
又要走黎走去揾 ..
個時我又要去練波 ..
又吾記得帶波褲 ..
旦系又吾可以遲到啵 ..
甘我米好蚊LO ..
之後佢地揾到10蚊銀 ..
甘我即走乜都吾理 ..
練波拉 ..
今日練到好累 ..
我今日又吾系食得多野 ..
又要做運動 ..
無乜力 ..
吾知點解今日打得好無信心 ..
開波成日失波 ..
討厭 ..
=/\= ..  唉 ''
不過點都好 ..
星期日要打好D .. 死都吾可以衰*
之後練完就返屋企LU ..

發表時間:2006-04-24 06:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片