今日攪個頭攪左好耐 ..
之後遲左出門口 ..
牙魚佢地走左好前 ..
甘我見到佢地米跑上去LO ..
呵呵 .. 好彩趕到JE ..
入到學校門口交罰抄 ..
上到去諗住交視藝 ..
點知穎詩無返 ..
D人勁開心 ..-V- 吾洗交野牙嗎 ..
兩堂空堂 , 悶悶的 ..
MATH .. 留心的 *
小息落去揾DIRO同埋抽支 ..
睇下班排對邊班 .. * 2B ..
-3- '' 真屎火 .. 希望WIN到拉 ..
小息之後又MATH ..
同通識轉左堂 ..
教畫3角形 .. 有D難度嫁 ''
英文 .. 無甘留心拉 ..
PTH , 出貓默書 , .. 之後LISTENING ..
LUNCH ..
落去門口揾細欣幫牙斯拎野 ..
之後上返4樓 ..
超悶 -3- 口屋 ..
見到牙成比人罰 .. 跑籃球場 ..
-口- 唉 '' 都吾知佢做乜事 ..
電腦 .. 悶 ''
中文 .. 喒 *
放學調位 .. 今次玩抽名調位 ..
都系第1次咋 ..
攪左勁耐 ..
牙魚等左我好耐 ,.. 之後佢都系走左 ..
攪到4點幾先走得 ..
個位都OK既 .. 同黃菊芳坐 .. 呵呵 *
之後就返屋企 ..
陪左牙媽去行下 .. 交錢 .. 買送送 ..
呵呵 .. 吾錯牙 .. 之後就返左屋企LU *
PS ..
家成 * 你吾開心我就會好好好擔心 , 唉 !!*
廖欣 * 吾好亂傷害自己牙 !!* T^T
殺魚 * 開心點吧 , 吾想見到你成日都系甘牙 !!!!* T^T
細欣 * 小心身子啊 !!!* ><
肥謙 * 最令人擔心個個系你 , 唉 !! *
|