今日系全心傳情日 '
我地班只系揾左女班同埋男班長上台講野 ..
講完就叫湯太上黎拎禮物 ..
我見到湯太好開心同感動AR ..
因為我地真系煲左湯比佢 ..
見到湯太甘開心 .. 真系小有AR ..
我覺得今年無上年甘精彩 ..
全部都只系講野 ..
好小有表現 *
今年我就最中意3E攪個個喇 ..
因為真系好攪笑 .. 卡卡 *
之後AE堂 ..
掛住寫個D雪條棒吾聽書 ..
寫1D欣賞人既野 ..
不過我只系寫第二D而已 ..
小息 .. 派棒棒 *
寫左好多AR .. 勁派勁派 , 嘻 '
中屎 .. 邊寫棒棒邊聽書 *
科學睇戲 ..
-口- 未睇個時我超級眼訓 .. 呵呵 '
LUNCH .. 派棒棒 *
嘻嘻 * 我仲畫左D野系' 莊 , MAX , 家成 ' 張台到 ..
卡卡 .. 之後比牙莊發現左 ..
-口- 第1時候搶左我條橡巾 ..
比MAX同牙莊張條橡巾周圍飛 ..
-3- 呠呠 '
之後家成幫我拎返條橡巾 ..
哈哈 ' 他是被我逼的 ..
之後MATH .. 無MOOD *
因為好DOWN .. 所以都吾系好留心 ..
中文 .. 野明黎睇堂 ..
全班幾安靜AR ..
又留心 ..
真系轉死性 *
放學 , 同YANYAN返家 *
你今天這樣對我 '
知道我的心很痛嗎!!?
她愈是幸福 ,,
我的心就愈是難受 ..
SHING *
十分之需要你這知己!!! *
每天都過得不好受 `
|