按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天


黑暗的世界 *  

今日返學遲到 `
又要罰抄喇 , 頂肺 !!
又CHEAK我底衫 ..
=/\= 好P牙 !!
上到去中文背書 ,
吾識 , 出貓 !!
-V- 97分 , 呵呵 *
PE , 勁落雨 , 落得超大!!
不知幾想沖出去淋雨 *
- 下雨天總掛念從前 -
考籃球 , 只系系到拍波就當考籃球`
-口- 好似系小學甘 , 呵 *
我考完就訓覺 ,
我超級眼訓 .. 訓著左 !!
PE堂我都訓得著 , 真系第一次 XD *
小息 , 食野 !!
睇完封信之後DOWN晒 ..
科學堂個時勁諗野 ,
成個人呆晒 ,
諗到我眼濕濕 ,
已經好想喊 !!
唉唉唉唉唉唉唉唉唉 ..
之後兩堂都對作業 !!
MATH , 1千個煩煩煩 !!
D數都吾識計 ,, 加上我今日心情系百分百差 !! 
勁蚊LO * - ^ - .. 勁系到爆粗 ,
SO SORRY AR >^< ..
LUNCH , 留系課室做中文 ,
完全無心機玩 !! 好DOWN ,
之後牙魚叫左我出去同我講左D野 ..
佢講完我即刻沖返課室 .. 哭哭哭 *
喊左好耐 , 仲喊得好激添 ..
我今日已經忍左好耐 , 仲加上牙魚講埋尼D野比我聽 , 我忍吾住LO !!
過左陣無事 !! 旦對眼勁紅 ..
之後英文堂 ,
我勁興 ..
D人又交功課比我 , 我又寫緊野 ..
好煩 !! 有D又要問我拎1份去抄 ..
煩煩煩 , 1千個煩!!
尼個交完個個拎走 !!
我興到發顛 !!
今日心情極差 , 竟然有D甘煩既野系個時發生 !!
我真系爆嫁喇 ..
記得個時我訓緊覺 ..
老師叫D同學起身 ..
之後有位男同學1拍拍落我張台 ..
嚇親我 !! 我即刻鬧佢 ..
仲好大聲講左句 '' 我屌你老母AR '' ..
佢即刻無聲出 ..
-V- 真系SUPER SORRY !!
放學 , 諗住等牙欣 , F3要測驗 !!
等左好耐好耐 ..
點知佢話要同KAMMY去圖書館 ,,
想話同佢傾計都吾得 !!
算了 , 之後我就返左屋企LU !!

一生怨命
害怕1個又1個地離開我 ..
我的傷 , 有誰能補救!!?

發表時間:2006-06-02 07:58 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片