今日返學拉 *
早完會收到通傳 !!
交遲到罰抄 '
1千個THZ , 牙輝幫我抄遲到 !! XD '
攪掂上返去周會 *
今年既最後1次周會 ..
真系吾捨得啊 >0< !!
時間就像流水似的快 `
甘就睇返今年靈風既經歷拉 ..
有D好攪笑 !! HA *
睇返尼1年既野 , 真系令我諗返起好多野 !!
口烏口烏 !!
完左之後上課室 !!
AE 堂 , 做畫劇 !!
我地個組做小丸子 *
我就扮演小丸子喇 !!
講講講 , 講到D英文9吾搭8 !!
哈哈 XD *
之後又播D小丸子既片段同歌仔 !!
個時真系笑死我 XDD *
哈哈哈 *
我地個組今次都算做得成本喇 ,
雖然系過左TIME * HA !!
做到剩返3組吾夠時間 !!
話要放學成班留系到做完先走得 X0 `超!!
小息 , 同SEVEN落去食野 !!
中屎 , 留心留心!!
科學大測 , 我好有信心嫁 , 哈哈 !!
做做做 !! 我大部都識AR , SO GOOD *
做完之後就對卷喇 !!
成份卷得10題錯咋 !!
YEAHYEAHYEAH * 羅家怡進步左AR * XD !!
卡卡 , 尋晚溫書溫得甘辛苦都系值得既 , HA !!
LUNCH *
我地玩捉E因 , 好得死熱AR * XD , 哈哈 !!
之後玩左陣無玩 , 留系課室玩 !!
個個系到走黎走去 !!
班男仔仲玩 * 1串魚旦 !!
哈哈 , 笑死我 !!
真系笑鬼死我 XDDD *
個課室攪到超亂 !! 哈哈哈 , 笑死我 !!
幸好今日無老師 !! XD *
開心既時間過得特別快 `
又打鐘 !!
MATH * 要1個數學白痴上數學堂 ..
甘即系難為我 X< *
幸好今日D數我還算明 !!
旦系仲有好多野吾識 -^-`唉 !! 我都吾知點考MATH !!
中文 !! 留心留心 ,,
放學 , 做埋個AE !!
走人 !! 430返到HOME *
考試考試考試` X0 !!
|