今日返學拉 *
早會 , 上去 !!
第1堂中屎`
尋晚無乜點溫中屎 ,
所以1上到去就勁睇中屎!!
旦系我又好鬼死累 , 好想訓 !!
- ^ - '' 旦都要逼住溫拉 !!
之後小測喇 *
50/25 .. T^T SHIT !!
岩岩好合格 `
唉`失望的 !!
個時德茵話尼D題只系基礎 ..
尼點先去自卑 X0 `
無溫書的下場 - ^-" ..
之後科學 ,
派返上次大測 !!
全班第2AR , 呵呵 , 開心的 !!
XDDDDDD *
之後英文又大測!!
-V- 識就識既 ,
不過有點兒環疑個答案岩吾岩 !!
- ^-'' 唉 , 吾知點 !!
之後小息 , 溫中文 , 溫溫溫 *
之後中交堂 !!
大測LU !!
- ^-"口圭 , 份卷做死人 !!
吾系好識做 X< *
做個個閱讀理解自辛苦 !!
收左卷湯太講返答案 *
錯左都幾多下LO *
- ^-'' 唉 , 失望LO !!
音樂 , 揀歌 !!
之前個隻歌又話揾吾到歌譜 !!
攪到要揀過 !!
之後揀左最後1塊 ,
FOREVER FRIEND 做後備 !!
LUNCH ,
比SEVEN , 牙琳 , JOFFY SM *
-^ -'' 口烏 , 好慘!!
之後4個玩捉E因 ,
玩左陣之後無拉拉STOP左 *
JOFFY比牙成個D SM * -V-
慘慘的 , 濕曬 , TVT`
之後好快就無左個LUNCH !!
MATH *
計數計數計數 !!
我想死 !!
差吾多條條都要人教 !!
真系覺得自己好失敗 `
我對住D數系極度自卑LO`
吾開心 !!
再加上LUNCH個時FEEL到有D野 ..
就更痴吾開心 !!
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉 *
無耐放學喇 !!
諗住去揾牙欣陪我1起溫豬 !!
點知佢要去補課 !!
唉`算了 , 返屋企 !!
從前被玩弄的是我 *
現在!!? 說話1句都沒有 !!
SUPER DOWN !!
我的心難受得恨`
|