今日勁吾想起身 !!
因為仲好想好想訓 -3- 口烏`
之後返學拉 ..
早會 !!
諗住會收到通傳 , 點知無啵 , 呵 !!
上到去就聞到D屎味 !!
今日個課室成日都有尼D味 !!
臭死人 !! 又吾知做乜事喎 !!
-^- 成日上堂都好辛苦 ., X0 *
第1堂中文 ,
好累好累AR , 訓左陣 >口< !!
基本上都無乜點上堂 ..
系到攪個D雜務 `
講左小小書而已 ..
普通話 , 又系淑芬 -3- !!
佢扼聲真系好令人討厭, 口亨 !!
做改正 , 無耐落堂 !!
MATH *
又想死 , D數又吾識做喇 !!
妖妖妖 \333/ *
之後叫數學天才教我做先識做 !!
X0 羅家怡你好蠢AR *
小息做數`
電腦 , 系到發夢 !!
爆快又過左1堂 *
為何時間會那麼的快!!?
真不想 !! T^T *
通識 , 留心留心 !!
LUNCH *
我地成班整喊左PF [菜波波] AR , X0`
他說 ::
[ 我對你地班好失望 !! 我做左兩年PF都系睇你地班系最開心 ..
你地依加又甘吾乖 , 我真系好失望 , 見到靈風既校風1年比1年差 ..
學校系可以有人系課室食煙既 , 甘同大光有咩分別!!? ..
我依加今本就吾想再做PF , 因為對住尼D甘既學校即使守落去都無用 ..
我真系好失望AR !! ]
口圭 , 佢講曬佢心入面D感受 !!
我真系無諗過學校仲會有學生甘為靈風著想 !!
-^ - 唉 `佢真系慘 !!
不過恐怕靈風會1年比1年差喇 !! 口屋 *
佢講完之後我地又玩捉E因 *
-^ - 都無尋日甘好玩 !!
班男仔都吾曉跑既 X) * 嘻 !!
之後比人用粉筆畫我LO吾該 * XD ..
又見悶 , 甘我米拎去畫人LO !!
榮榮佢地比我畫到個背隻花曬 ^V^ *
佢地幾個圍我1個 , 完本我就死硬的 !!
旦系我支粉筆系有色嫁 , 佢地白色 !!
之後佢地成班淆底走左 , 哈哈 , 笑鬼死我 XDDD *
之後英文堂`
聽書 , LISTENING !!
聽日要測中屎 , 中文 , 英文 , 唉`今晚吾洗放喇 -^ - *
即使是我跟你玩耍`
你也不喜歡`
你已兼我煩嗎!!?
討厭我嗎!!?
我的心有多麼的難受你會知道嗎!!?
唉唉唉唉唉唉唉 *
我1直都會等待你 !!
到你愛我的那時 *
想時間停頓在每1刻開心的時候 !|*
|