今日返學拉`
早會個時企系到發呆`
我真系好DOWN 好DOWN LO`
之後行上課室 ,
行既速度比平時系慢左成倍LO !!
唉唉唉`SUPER UNHAPI *
最後1次閱讀時間 ..
訓覺 *
兩堂視藝`
派左專題報告 , 89分 *
我0曬咀 -口-`
第1次做視藝甘高分 , 呵呵 !!
MATH , 計數計數 *
-^-'' VERY HATE !!
小息計數 !!
通識 ..
-^- 只系記得帶書 , 其他野吾記得左帶`
不過都留心 !!
ENG`派英文大測 !!
100有69 * 比以前進步左好多`
都OK 開心拉 !!
覺得自己系可以做我更加好的`
不過算了 , 都合格 *
普通話`
淑芬有佢既考口試 `
我有我既訓覺`
因為前面個位人兄傘住我 !!
淑芬睇吾到 !!
-V- 訓得好舒服`
LUNCH * 最後1次喇 , 好吾捨得AR>^< *
黑色暴雨!!
WOWO , D雨好HIGHT !!
只系企系走朗都可以濕曬既*
盧啟天又撩我 !!
整到我好痛 !!
我把鬼火 , 我真系好興 !!
好好地自己走過黎撩我`
心情已到黑色風暴*
還激 , 整爛左樂兒把傘`
SO SORI AR * 樂兒 >0<`
之後我發曬脾死`
推門`打野`
仲好大聲個左句[屌你老母] ..
之後沖左去次所 !!
勁興LO`
無耐返返課室`
個衰仔向我認錯 -3- ..
口亨口亨口亨 !!
之後我又比SEVEN佢地SM -口- ..
又系次所到玩水 , 濕曬 , 哈哈 !!
JOFFY又比盧啟天整到隻眼*
瘀左 , 喊了 !!
我帶佢落去醫療室`
之後有個8婆見到我濕曬`
又問三問4,我好憎佢LO吾該 !!
系到懶好心甘 ,
我米整個勁吾鋸個樣比佢睇LO *
之後佢又帶我去見卓太 !!
問我做咩甘濕 !!
之後厄吾到佢米講左出黎LO`
又問JOFFY點整親 !!
逼於無奈講左盧啟天 -^- ''
死8婆 , 我真系好憎佢LO !!
上次又系你捉我腰帶 ..
今次又系你捉我濕身 !!
系到懶好人甘!!
我吾Q洗你甘好心AR *
痴痴地線 *
JOFFY就扶冰 `
我上返去上堂`
電腦 , 好悶 !! 好快甘過左 !!
中交派卷 !!
50/30 , -V- 又進步左喇`
都吾知開心好定吾開心好!!
出乎我意料之外`呵呵 ,
放學個時湯太又吾放人 !!
好Q煩LO *
成4點幾先放 !!
放學個時系好吾捨得的- ^-` 口烏!!
放學同牙魚,愛鉻去左亨榮煲煌 ,
6點返到屋企 !!
406 {2C} * >^< BYEBYE *
極度不開心`
從此忍口不再問候`
明白自己對你們來說是個煩人`
補`姍,生日快樂>0<!!SORI AR , 我吾記得左!!
|