尋晚訓得超吾舒服LO系`
成身興曬AR `
攪到6點半已經起左身 !!
成身軟曬` 超級累喎 !!
所以D動作就特別慢 !!
食早餐`刷牙`整頭`換衫` 攪左成個鐘 !!
之後好左好多喇`
系下面等牙魚 , 等等等 !!
無曬耐性了`走人 !!
之後佢有追返返黎`
甘岩又撞到牙蕊佢地 ..
就1齊返學喇`
上到去無幾耐打鐘`
第1節 , 作文 !!
吾系好難 , YEAHYEAHYEAH*
之後小息 , 溫書書書書書`
通識`基本上我系識的 !!
只系時事題只系識1題 , -V-'' 呵 `
好了 , 放學 !!
同牙魚``牙蕊 ,,
返家拎野 , 拎完1起去食野 !!
食[壽斯] , 好味的 X3 *
之後愛鎔`牙哈`家燕去左M記溫豬 !!
而我牙蕊`牙魚就去行街 !!
牙魚話要買化妝品去幫人化妝 `
-V- 全部化妝品錢都系自己出`
牙魚真系做左好多野`大方死 !!
行行行 !! 行左幾間 ..
我又吾系化妝個類人`
加上我病緊 !!
- ^-'' 我悶死兼累死 !!
已經好無耐性了!!
之後牙魚終於買完 !!
實在太好了 !! -口-`
去左DSC 睇下D MP3`
答案系無得買LO !!
失望死 .. 唉唉唉唉唉唉`
我要MP3牙 !! 口烏`好無辜尼 !!
無拉拉比人整吾見左部MP3 - ^-'' 唉唉唉`
之後去左ELLA *
我睇袋袋 , X> 嘻嘻`揀左好耐 !!
終於揀到了` 89,9 $ !!
超級中意啊 X0 * 卡卡 ..
之後牙魚就上個個人既屋企幫人化妝 !!
我就要濛住雨返屋企 !!
濕曬了 !!
返到屋企第1時間沖涼 !!
之後諗住溫豬 `
點知好累好累 , 訓覺 !!
醒左之後勁暈 , 成身興曬 ` 頭暈 ` 超級累 ` 發燒` 鼻塞 `..
口圭 , 勁辛苦LO *
之後依加無乜野了 !!
希望聽日吾好再病 !! 好辛苦 -^- ''
明知我病了`
還要辛苦我`
這些是真正關心我的朋友嗎??
我不是在乎你1定要幫我 ,
旦是`這不是太難JE !!
旦你也要我 .. ...
你知道我的心會怎樣想嗎!!?
我病了`又有誰會關心我 !!?
|