按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天


無 *  

今日搭半先起身 *
諗住今日可能遲到 ,
旦死都吾可以 !!
因為我之前已經遲到8次 ,,
之後快快脆脆甘整好野出門口 ..
甘岩牙魚都系岩岩落黎 ..
甘就1定吾會遲喇 !!
早會 , 班獎 .. 全部都系打波 !!
籃球,排球, 冰冰波 ..
所以我都有份 !!
對我黎講真系1D感覺都無 !!
只系呆企 !!
之後又通傳我 !!
遲到罰抄 , 只系抄左25次 ..
聽放學交20次 , 其他聽日交 !!
上到去見到個櫃多左D野 ..
終於有左'' 樂卡'' ..
不過都就黎考試 , 依加先有 , 你不如吾好整 -口- ..
口亨口亨口亨 !! XDDD *
第1堂英文LISTENING ..
=W= 吾多識做 !! 旦有小小識 !!
音樂 , 又話轉歌 ..
D歌詞吾我 , 哈哈 !!
之後揀左另外1隻歌 , 旦我吾記得左-V-'' ..
指揮 .. 牙輝  * 輝輝揮 , 親曬 , 呵 !!
之後中文 , 系到發夢 !!
小息 , 無野做 !!
地理 , 邊上堂邊睇報紙 !!
通識 , '' 基本法 '' , 留心AR *
LUNCH , 勁悶 ..
宗教 , 邊上堂邊抄遲到 -3-'' ..
放學 , 交罰抄比卓太 ..
之後去左AR姍屋企做AE !!
去到就系到睇小丸子真人版 , 都吾系做野既 , 卡 XD *
睇完兩集先開始做 ,
我勁系到諗份犒 , -口- 超難LO吾該 !!
上網揾個D小丸子圖 ..
因為要整 ' 拋哇噗 ' ..
D圖勁攪笑喎 , 我地不停系到笑 , 哈哈 !!
之後我6點就走左LU , 佢地就計續整 *

今日成日都覺得自己好呆 !!
好似無左知覺甘 !!
到底我做乜野 !!?

發表時間:2006-06-05 06:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片