今日牙魚無返 ,
甘岩系下面見到愛鎔就1起返喇 ..
早會 , 上去 ..
第1堂中屎 ,
好眼訓 .. 旦系好努力甘聽書 !!
就考試 , 吾聽吾得喇 !! >/\< ..
科學 .. 超累 , 好想訓好想訓 ..
爬完又要彈返起身 .. =/\= 唉 ..
英文 , 無得訓 ..
馬SIR黎睇堂 .. 謂有聽書拉 !! *
小息 , 無野做 !!
中文 ..
第1堂拎左黎搜書包 ..
PF話系我地班聽到電話聲 ..
講左比湯太聽 ..
整到大頭個D上左黎搜書包 ..
無乜所謂既 , 我又無帶電話 , 吾洗上堂仲好 ..
不過我好介意人地搜我身LO吾該 ..
-口- .. 比佢搜個刻我真系超無奈 ..
我相信卓太都同樣無奈的 .. -3- ..
之後上得返1堂 .. 發夢 !! *
音樂 .. 揀歌 , 最後揀左 ' 良心發現 ' ..
XDDDDDDD * GOOD AR !!! *
LUNCH , 玩玩玩 * 玩到顛曬 .. XD ..
吾洗甘悶MA * 呵呵 ..
兩堂MAT * CHRIS 無返 ..
呵呵 * 真系古吾到 ..
之後勁做數勁做數 ..
-口- 吾識計LO吾該 ..
莊冠學勁教我 .. 我都系好難先明 *
=/\= 點解我會甘屎嫁 .. 真系數學白痴 , 口烏 *
放學個時 ..
馬SIR留左我地1陣 ..
盧啟天衰仔 , 米罰佢答問題 ..
好攪笑 * 笑鬼死我 XD ..
過左好耐 , .. 湯太又無黎到 , 我地就走了 !! ..
回家家家家家 ..
PS :: 已經不想再煩了 !!
|