今日又系同魚魚返學 ..
頭兩堂視藝 ..
貼野貼到痴左線 ..
MATH * 好蚊 , 吾識計D數 ..
勁發老脾 ..
小息 , 揾欣欣 , 悶悶的..
通識 , 開心開心 XD *
英文 , 老師睇堂 , 悶 ..
普通話 , 頂吾順個死淑芬 ..
佢把聲 , 我真系好想妖埋佢把口 ..
佢把聲難聽到乜甘 , 難頂到AR -口- *
LUNCH ..
同欣欣1齊 , 之後仲比蔡蔡同榮榮拉左入男次 ..
-3- 超級無奈 .. XD *
電腦 , 發夢 ..
中文 .. 唉`我勁蚊囉 ..
有人' 吹口鎖 ' , 旦系又無人認 ..
之後攪左勁耐 ,
又話問書 ..
之後AR輝又多口 ..
自動向沙太問問題 ..
之後又攪左勁耐喎 ..
旦系又吾問書個隻 ..
又話放人拉 ..
旦系又要交個個講稿 ..
讀名就走得 ..
旦系讀成年都未讀完 ..
又同尼個人嘈又同個個人嘈 ..
我真系發顛喇 ..
發曬老脾 .. 拍台踢書包 ..
勁睥湯太LO我個時 ..
-V- ,, 真系控制吾到自己 ..
SO SORRY >< ..
無耐放人 ..
揾欣欣 ,,
睇住佢地跳雀士舞 ..
之後我自己又手郁郁玩埋1份 ..
嘻嘻 * 真系好難跳 XD * ..
要跳得好快 , 卡卡 .. 都幾好玩 , 旦好累啊 *
6點就同欣欣 , 君君返家LU ..
想想想想想 * 想到發顛了 ..
|