按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 5 月 15 日  星期一   晴天


煩 *  

今日遲左落去 ..
吾見魚 ..
自己返 ..
F2今年班班都好差 ..
上堂好嘈 ..
攪到要成個F2上禮堂聽訓話 ..
甘今日讀書人日 ..
之後就等埋F1同F3落黎聽講座 ..
超悶 .. 聽完 .. 上課室睇書 ..
睇左成個鐘 ..
-口- 真神奇 .. 我都會睇書睇成個鐘 *
小息 .. 悶 '
地理 .. 聽書 *
通識 ..
今日講戀愛 ..
哈哈 , 我見到大家都好有共明甘啵 ..
卡卡 * 笑死我 ..
今堂上得好開心AR ..
又睇戲 .. 好笑的 ..
LUNCH .. 都吾系好悶 ..
我自己揾野玩LO ..
撩曾德熙玩 ..
哈哈 .. 追死佢 * 卡 ..
兩堂宗教 .. 訓 !! * 呵 ..
放學 ..
睇F3踢班足 ..
超攪笑 ..
個個踢得好激烈 ..
我見到牙成贏左比賽甘開心 ..
我都好開心AR /\/\ ..
嘻嘻 *
睇完波就同牙魚行富亨傾計 ..
吾錯 .. 傾左好多野甘拉 *
之後就返左屋企LU ..

今日成日都好煩 *
唉 .. 就系因為1個人 ..
好對吾住 !! *
求下你吾好嬲拉 ..
唉唉唉 * =/\= ..

SSSS*
好多謝你安慰我AR .. ><
我今日真系忍吾住 ..
打比你 .. 因為我真系好吾開心 ..
同你傾完電之後好左好多 ..
起碼同到你傾電話AR ..
我地好耐都無甘樣傾過計喇 T^T ..
好好好好朋友 >< ..

發表時間:2006-05-15 09:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片