今日同家姐返學拉 '
第1堂中文 ' 聽書 '
兩堂PE '
諗住落雨吾帶衫 '
點知佢話要上喎 '
攪到要我上去借衫 '
完本諗住吾問 , 點知都系問左 '
仲系有得借添 -口- '
個刻我低曬頭 ..
吾想上的 , 又熱 '
都系打下籃球甘LO ' 地濕濕 -P- ..
小息 , 留系課室玩 , 休息 ..
科學 ' 落去玩水火箭 ..
哈哈 , 好正喎見到佢飛到甘高 '
嘻 ' 我都有玩到 , 成身濕曬LU ,
之後上到課室超級眼訓 ..
對眼又開下又合下甘 ..
比廣成見到罰我企 -V- ..
MATH , 留心 ..
LUNCH , 比人搶左條橡根 ..
無奈的 ,
甘我米拎左榮榮個眼鏡LO ..
之後玩左成個LUNCH先比返我 , -V- 呵呵 '
兩堂英文 , 作文 ..
放學 , ' 我的明天 '
笑到我化 , 雖然D遊戲吾系好正常 ..
旦系超攪笑喎 ..
我地2C有合作精神 ..
都幾好AR ' 最後我地拎左第1名 ..
SO GOOD /\/\ * 2C BEST ..
5點幾返屋企 '
今晚真系好吾開心喇 .. ><’
他還是不懂 *
|