今日第1節考中文`'
OK 難嫁都 `'
仲吾夠時間做添`'
當個牙SIR講剩返1五分鐘時..
我已經知道自己1定做吾曬 `'
其實應該話我早就遇左`'
因為上年都甘`'
做卷個時有好大既壓迫力 ,
又要諗野 , 又要做得快 ,
又要做得岩 !!
得1個鐘時間 , 今本就吾夠 ,
個個都話做吾曬`
我底分已經無左1八分 *
VERY SHIT >^<`'
之後小息溫書 , 玩 !!
又到左考地理喇`'
好簡單 , 不過個D格網座標 ..
系N年前既野 , 吾記得曬 ,
所以吾識做 , 後面個D我都識 !!
我諗合格既 XPPP *
放學同牙魚去大家樂食野`'
仲傾左好多野添 , 開心開心 !!
之後就返左屋企LU `'
仲有兩日就考完試喇 XP * YEAH 三`'
|