星期五六都無乜點溫書`' 日日系屋企到煲電視-0-` 又無得出街 !! 無咩特別 ` 計埋計埋 .. 都自閉左成個月喇 =-=`' 日日系屋企到自閉溫書 !! 快D考完試拉 , 唉唉唉 !! 今日勁溫數學 , 頭都爆喇 !! -^-'' 唉唉 , 辛苦死喇* 我對數學既期望吾高嫁 , 合格就得嫁喇* 希望上天保佑拉 X) *