今日因為遲到要罰抄 ,
攪到無得去班際歌唱比賽 !
好吾開心llllllllllllo * 口矣 !
抄完個時班際已經完結 !
之後就去做分組活動 ! *
睇 [ 多啦a 夢 ] -M-`' 我就訓覺 !!
訓完之後就落左去食野 !! 口矣`'
睇人地踢班際足球 ,
1點到就去練波 !!
又話今日慶功宴 , 又以為DIOR睇住我地練波 ,
點知兩樣都吾系 -M-`'
今日系我地自己練 ..
聽日就DIOR睇住我地同埋慶功宴 ..
兩點幾就走了 ,
返到屋企即刻沖涼 , 勁熱 -M- !!
.. 我外表是很開心 ; ` 旦內心是沈在谷底 ..
|