今日12點3先起左身 !
之後即刻食野拉 !
無耐牙君打黎話牙欣陪吾到我出 ,
佢要同KAMMY出MK ,
所以牙君就陪我出大中喇 !
旦系出大中前佢要我幫佢去1去富善揾江芷晴拎衫!
我邊等就邊同牙君傾電話 !
傾左巧多野 , 亦都知左巧多野 !
拎完衫之後就過火車站揾牙君 !
上左佢屋企 , 等佢換衫 !
無耐我地就行過去寶湖 ,
真系行得好辛苦 ,
因為個太陽太曬喇 ,
熱到痴線AR !! SHIT *
之後我就買左MP3 ,
買完我地就系大中9遊 ,
無耐江芷晴又黎左 ,
之後我地又行大中 , 勁悶 , 都有三個鐘喇 !
無耐又揾個地方9坐 -M-`'
之後就去左昌M坐喇 ,
等等等 .. 等佢地成班 !!
之後就過左百家樂等佢地喇 ,
無耐佢地又過左昌M , 真系玩野 !!
之後佢地就過黎揾返我地 !!
去到個到又未齊人 , 傑少同蔡都未黎 !
之後等等等 .. 都系未黎 !
甘就打比佢地喇 , 我地買野入去先 !
佢地之後先入 !
買曬野就入大尾 !
1落車就撞到佢地喇 !
之後就行上去堤壩拉 !
我第一時間飲酒 ,
又煙又酒 , 攪到嘔 !
旦吾理 , 計續 !!
牙君又好吾掂 ,
牙欣就過左去陪牙君喇 !!
我自己1個系到飲酒 ..
無人陪我 , 慘慘的 !
唯有向自己同向天訴苦 !!
自己1個訓低系到喊 ,,
口矣 , 好寂寞 !! - ^-`'
肥謙,榮榮,蔡蔡,細欣都比我咬過 ,
我都比佢地咬過 ,
到依加都仲有痕系到 -M-`'
無耐我醒左喇 !
佢地又淋曬 , 杜雪無耐又黎左 !!
甘我就幫手扶佢地喇 !
之後我地1點幾就出左大尾 ,
去左大元 ,
肥謙仲暈緊 , 最攪笑既系 ..
榮榮叫肥謙提多次個士機橋底有落 ,
點知佢以為富善個條橋系紅橋 ,
佢又以為我依加返屋企 ,
甘就即刻落車 ,
我 , 肥謙 , 榮榮 , 杜雪 , 江芷晴 落左車 !!
之後我就話 :: 我都無諗住依加返屋企 !
個時肥謙0曬咀 !!
話 :: 下 ! 我頂你 ! 仲以為你返屋企 , 所以系到落車 !
個時我又暈暈地咩都睇吾清 ,
以為尼條橋系紅橋 !! 你又吾講喎 !
之後我話 :: 我都覺得怪怪地嫁喇 ! 不過你地又落曬車 !!
個時笑死我 !! 肥謙勁無奈 >W< 哈哈 !!
之後我地就行左去火車頭同傑少佢地會合 !!
無耐佢地又話要去SEVEN足電 !
之後蔡蔡 , 杜雪 , 江芷晴 , 榮榮同埋我就去 !!
去完SEVEN就系酒樓出面個個公園到坐 !!
坐左好耐傑少佢地過返黎 !
之後YAN打比我 , 我問佢地系邊 !
點知佢同牙君仲系大尾 , 0曬 !!
比人厄左LO , 有人話牙欣同牙君出左大尾 !!
SHIT ! 之後佢地就飛的過黎 !!
無耐我就要走喇 !!
同佢地SAY BYEBYE *
榮榮送我返屋企 !! VERY THXXX YOU !!
今日就系甘多喇 !!
不問不聞不再理 `'
只要你開心就行了 *
|