今日訓得太[淋]`'
搭半先起身 !`
遲硬到 !`
之後又累又眼訓 ,
甘米慢慢攪好D野LO !`
之後就返學 !`
考完試第二日就即刻遲到`'
口矣 , 羅家怡你真系無鬼用 -U-''
第一堂就對中文作文 ,
完本有得睇埋正卷`'
點知D同學又甘多問題 ,
-M-`' 攪到又無得睇分 , 口矣!!
不過中作都有100/57分 , 都OK拉 !
之後對通識 , 90/67分 , XD 開心 !!
小息 , 無所事事 !!
之後科學 , 100/58分 ,
進步左, GD 牙 >M< !!
MATH , 200/89分 ,
口可口可 , 吾合格 , 不過都遇左拉 ,
旦系過左升班既要求 , 都好D甘拉 ! ><’
放左學之後就返左屋企LU !! 口矣 `'
走上孤獨的路上 `' 難受 *
|