今朝發惡夢AR !!
發夢我老豆勁打我 ,
打到我好痛 , 傷曬 !!
超級得人驚AR !! 口烏 T^T *
刷牙洗面個時仲諗緊個個惡夢 ,
驚驚的 !! >M< *
之後就同家姐返學拉 ,
今日真系勁熱LO吾該 !
邊行邊累兼邊流汗 !! -M-''
之後早會排隊上去 !
今日派左英文 , 電腦 , 音樂, 普通話 , 地理 ,
同埋LISTENING !
全部都合格 , 只系LISTENING吾LOSE JE *
科科都比上1次進步左好多 !!
因為前個幾次UT , 考試 , 尼幾科我都系吾合格 !!
依加全部都合格 , 真系好值得開心的 XP * 嘻 !
放學系課室練歌 , 練班際歌唱比賽 !
超小人黎LO吾該 !!
今本可以話練吾到 , 旦我地都唱左好多次 !!
起碼有3分1既人都識唱掛 !!
總之到時個日吾好出醜就得嫁喇 -P-`'
練完之後就返家 !!
HOT到爆 !! 連訓覺都訓吾到 , 熱返醒 !! SHIT *
|