按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


LAST *  

今日好累AR`' 今本就吾想起身 !!
比媽子嘈醒我 , 不突只 , 仲有好大個黑眼圈 !!
T口T 口烏* 22 !!
之後返學喇 ,
雖今日無尋日甘熱 , 旦系好焗 -M-`'
早會講每月之星 ,
兩個月都系男仔 , 仲系全班最KID個兩個 !!
VERY SHIT -M-`' 吾中意廿 !!
無耐排隊上去 ,
第一節系班主任堂 !!
攪埋D雜務 * 旦我就得好舒服喇 !!
ENJOY ENJOY >M< *
之後MATH已經對曬卷 ,
所以CHRIS比我地練歌 ,
CHRIS做埋D古令精怪既動作引我地笑 -V-`嘻 !
宗教 , 吾知點解系代課老師 ,
可能DIOR無返 , 所以又比我地練歌 ,
大家都唱得幾好 !
小息 , 抄遲到 -P-`'
之後中屎 , 合格 , 仲幾高分 , 開心 !!
中文 , LOSE 左 -口-`' O曬咀 !! 口矣 !!
之後湯太仲送左D朱古力比我地住全班 ,
可惜 , 大部份都溶曬 , 無奈 -L-`'
不過都THXX曬湯太 >M< *
之後英作 , 掂左 , 77分 , 好高分 , XDDD 卡 *
MISS PO 仲送左D心意卡比我地全班 !!
>3333333< 啜啜 , THX MISS PO !!
放學我地成型留左系406練歌 !!
班男仔吾系幾合作 , 不過已經比尋日好 !!
至少今日全部人齊曬 ,
我地D女仔哎破喉嚨叫佢地企好 ,
佢地又系到玩 .\ /. 真系好鬼嬲 !!
不過佢地之後都肯企好 , 唱歌 !!
好開心牙 , 大家仲唱得吾錯添 !!
大家亦都好比心機練習 ./\/\. 嘻 !!
SO GOOD *
之後大家辛苦左好耐 , 終於練完了 !!
今日系最後一次成班甘齊人 ,
真系好吾捨得 T^T 口烏 !!
不過無論點都好 ,
班際歌唱比賽我地系會努力的 !!
2C加油啊 !! >V< *

發表時間:2006-06-27 02:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片