今日10點比老豆叫左起身 ! 話去大窩口同姑媽姑長一齊飲茶 ! 初初個時吾肯去 , 因為好想訓覺 , 不過甘耐都未探過姑媽姑長 , 之後就去左喇 ! 去到個到飲茶傾計 , D大人傾D大人野 , 又系講我地屋企 , 一提起我屋企就煩LU , 口矣 ! 之後飲完茶就同老豆去買D野就返左屋企 ! 完本牙魚話今日陪我出去賣書 , 點知話吾知醒 , 整完野黎都好遲出 , 甘就無出到 ! -0000000000000- 失望 ! 返屋企玩電腦 ! 口矣 !