今日系最後一日 [ 結業禮 ] `' >/\< 慘慘的 , 吾捨得 ! 去左禮堂頒完獎之後 , 就返返課室派成績表 `' 成績都OK甘拉 , 算到班 , 有D科退步左 , 又有D科進步左 , 中中等等吧 ! =/\= 我諗都OK既 ! 放學去見社工 , 開和解會議 ! 揾埋大頭同穎詩作證 ! 傾傾傾 , 傾左好多野拉 , 都有小小害羞啊 ! 攪掂曬就去左同浩汶食野 ! 玩玩玩 ! OK 牙 , 幾好 ! 之後就返左屋企LU * >0< 真的太漫長了 ! 口矣 *