今日吾知幾多點同牙魚出左去大中買野食 *
買完野食無耐牙魚就去左CAMP了 *
而我都返家家去 `'
之後六點再出去 !!
等牙琳等左成1個半鐘頭 -M-`'
吾耐煩到打野 -U-`'
7點 , 佢終於攪掂出得黎 !!
之後系富亨行黎行去 ,
系籃公等齊人就揾地方落腳 `'
有 * SEVEN * 牙琳 , COO , KIKI , JOFFY , 忽德 , 馬子 , FUNG `'
行左好多個地方 , 之後都系去左青公 !*
去到個到就勁食野 !!
忽德佢地洗曬D錢系野食到 , 都有成百蚊 ,
哈哈 !! THX 曬喇 >3333< *
之後諗住揾野玩 , 點知落雨 , 無耐又無左件事 !!
之後大家坐系到傾計 , 口合口合 !!
傾大家中意邊個 , 最憎邊個 [ 系班中 ] , >M< SO FUNNY !
跟住我同牙琳去左買野食 ,
馬子個八達通比我地用到剩返1蚊 , -M-`'
口可口可 , 過份了!!! >P< SORI 尼 !! 嘻嘻 !!
無耐鐘文俊又過左黎玩 , 周B都系到 !!
大家煲下煙 , 傾下計甘 !!
鐘文俊踩單車坐牙琳 , 點知比我嚇左一嚇 , 即刻停左 ,
>W< 笑死我了 , 口圭卡卡 !*
無耐我地又倒數SEVEN生日 ,
大家一齊為佢唱生日歌 , 送禮物 !!
JOFFY同KIKI都送左生日禮物比SEVEN ,
兩個都系大口仔 , 想知系咩 , 問SEVEN拉 , 口可 !
之後我地就去南坑買宵夜 , 大家就散BAND了 !!
SEVEN 生日快樂 >M< 啜啜 !`
|