今日同家姐返學拉`
之後排隊上去`
中屎 O___O `
尋晚好勤力甘背曬D野`
點知佢問得好指細`
寫個答案時我都好[油疑]`
希望分數會高D ,
因為我第1次甘比心機溫中屎><`
小息玩拉`
考音樂`
-3- 份卷雖然好簡單 ,
旦我無乜點溫書 , 吾識 !!
希望合格拉><口烏 `
放學問MISS PO 我英文正卷幾多分`
六字頭 , LISTENING 吾合格`
- ^-`好失望LO對自己 !!
諗住英文都有柒字頭 !!
點知 ... .. . 唉唉唉 >^<`
算數 , 之後就同牙魚返左屋企LU !!
家姐`殺魚 :: 生日快樂 >333< 啜 *
|