今日又練波la` 今日成個人都好無精神` 超累牙` 無力打波 ! 開波都無之前甘有力喇 ! 今日都系覆返之前練習過既個d` 好正常` 1時悶悶地甘la` 練完之後返家 ! 激累` 返到去第1時間沖涼食野 ! 呵呵` 今日就好平凡甘樣過左喇 !