今日早上飛去太和練波 !
等車等左好耐啊 !甘岩又撞到映彤 !
之後去到已經遲左到 `
口可口可 不過都吾緊要既 !
之後就開始練波喇 !
覺得今日練波悶悶地`因為好小郁動 !
不過都系甘`吾緊要尼 !
又系練補位`不過今日練進攻補位 !
都幾好甘la ! 之後甲組又系吾夠人`所以又開 Game !
不過都無乜點打`比起魚旦佢地`佢地打得多好多!
不過自己殺左一球系凌空既`亦都殺過網`殺得幾好`開心啊 !
本人好開心尼 ! 我還是會計續努吧 ! 嘻嘻 !
今日練波個時仲見到榮榮啊 ! 開心尼`
因為真系好耐無見過牙哥喇 ! 口可口可`
練完波就返左屋企Lu !
|