今日系屋企玩電腦`悶悶尼 !
到左夜晚老豆返左黎`佢同我講執到部電話!
我當然開心la`之後禁下禁下原來系日本機黎`
系香港用吾到`旦我又無失望到`
甘我地就禁下佢部機睇下入面d相or影片系日本人定hk人`
驚訝既系原來系日本人`:) 對我黎講系好事 !
死火既系吾知點溝通 ! 之後無耐就黎左個來電 !
甘就聽la`佢1開口就話 [ 妹樹妹樹 ] * 日文 !
牙哥就用英文同佢講`旦都完全吾識聽佢講野 !
甘我就試下聽 ! 忍忍弱弱聽到 [ sorry ] 尼句野 !
之後up左1大論吾知乜野`佢就無拉拉cut左線尼 !
無耐又黎左個來電 ! xDDD 大家都吾知點好唯有聽左佢 !
之後原來系個酒店d人` 所以就識聽佢up乜 :) ! 牙哥就講講講 !
佢地因為聽日12點要飛返去日本`所以12點前要去到個間酒店尼 !
甘無計了 ! 牙哥聽日就拎返部電話過去尼 !
其實我真系好想識下個d日本人尼 ! 系非常想識 !
可惜我依加又吾識日文`溝通吾到 ! /____________\ `
不過都矛緊要尼 ! 幫到人都好 ! 突然間覺得同日本好有緣尼 ! 開心`
:))))))))))))))))))) * 到我大個個時我1定會去日本尼 ! 等待等待 ..
|