今朝8點比電話嘈醒`
不想起身尼`仲想訓 !
旦要睇分班都無計尼 !
今朝鬼死甘曬`
成個人又累` 攪到好吾知點甘 !
完本諗住1上到去就有得睇`
點知佢仲未貼 !
等左成半個鐘之開始貼 !
本人入左3C尼`
1見到班主任系加菲 ..
我就開心到飛起喇 !
系超級開心 >W< haaaaaa`
因為1直都好期待的嗎 !
今次分班總算好的`
不過有1-2個我吾想同佢1班lo` =/\=
旦都唯有算la`
之後就買早餐返家食 !
返屋企期間`
我周圍既人都同人打招呼 !
個個都講早晨`
真系好有人與人之間既溫暖尼 !
可以令人感到安慰的尼 ! 開心 *
甘就返家食早餐lu ..
|