今日中午去左練波 ! 破記錄` 得7個人練波 ! 不過都練殺波開波攔網個d * 旦自己仲系好累尼 ! 又熱喎`真系熱到痴左線 >w<` 臨尾就4打4開Game` 連Dior都落場` haaaa , 第1次` Dior超攪笑喎` 做d動作好攪笑`我同嘉瑩都笑死左` *v* 打得幾higt喎 >v<` haaa ! 練完就返家lu` 聽日可能去紅館睇女排` 希望去到la >w< *