今日5點幾過左新達`
同牙君等牙欣放工之後過大尾BBQ`
等既期間系個到勁食野`
haaaaa` 超好味的`
欣欣好好人牙 xDDDDD`哇卡!
之後830就過大尾喇!
去到有家成`腸仔`牙堅`傑少`PanCake`薯仔`
智誠`牙濤`榮榮`細欣`C子`特特`詩詩`肥謙 .. .
可能仲有`旦吾記得LU`總之就巧多人尼!
去到個到勁玩LO` 都幾開心既!
最開心見到家成Ma`本人好掛住佢尼! :]]]] `
玩玩下又燒下野食甘`
之後詩詩同智誠話走`
我同牙濤就送佢地出去搭車`
完本諗住入返去`點知佢地話走!
無得上堤壩` 傷心 T^T 因為無時間尼!
出到去又吾見牙欣`君`細欣同埋傑少!
之後自己諗住入返去揾佢地`
旦系驚入到去又吾見佢地`
所以返轉頭問牙濤借電話`
原來佢地陪細欣行返屋企` 無奈的!
家成佢地就搭車返左大元`
陪埋細欣返去我地就去大元`
旦系個班女又系到`
激無奈`人地玩得好地地又插入黎`
甘我地無入到去`因為吾想見到D吾想見既人!
就去左RAINBOW食野`
食完行左陣返左家`
好吾開心LO` 同家成佢地玩左陣就要走!
完本仲可以玩耐D既` 旦系因為個D尼..
=/\= 口矣口矣口矣`
傑傑`PanCake` 生日快樂 *V* ..
|