今日腳痛無去到練波`
所以就煩到hiuda幫我拎波袋返去`
之後就約左牙欣去mk`
1見面我地就傾計傾計`
已經傾過不停` haaaaaaaa`
甘就去銀行拎錢錢` 拎完錢就搭車`
去到mk第1時間就揾信和`
呵呵`今本吾問人就吾路`
所以就問左個女人`
佢無點我地牙` 聽佢講既行就到左了`
haaaaaaaaaaaaaaaa` 真的太好了!
買碟買碟` 買左三餅尼` 夾埋差吾到二百到 !
1個山p`1個系修二與彰`1個就系Real Face`開心 *V* HA . .
仲剩好多錢啵` 就買左本雜誌 !
入面有好多j家既人啊` xDDDDDDDDD`
之後就去左旺中行街`
完本只系買左1件衫嫁咋`
比格離個傻婆撩到我買多件` 開心!
haaaaaaaa`攪到比遇料中洗得多錢啊 ! *V*
之後就去左食野`
個到d野食勁正喎` 邊傾計邊食野` 正!
食完又過返旺中`
欣欣都買左兩件衫衫喇`
甘就去返信和` 睇下有無海報`點知無 ..
甘就買左幾張山p小龜既相` kaaaaa. .
之後就搭車車返家lu`
坐車期間勁傾計勁傾計`
吾會無話題的` 哈哈`好開心 *V* ..
傾到落車` haaaaa . .
甘就自己坐巴士返去家lu`
今日真系好開心尼 !
同欣欣1齊我真系好開心`
同佢1齊既我系最自然既 !
*V* 我愛你牙` 廖淑欣*
|