今日完本發緊夢既 !
點知比手提個鬧鐘1響`就即刻札醒左 !
個時仲想訓尼 ! 不過要練波無辦法 !
之後就過富善練波 !
今日主要練都系補位尼`
雖然今日好熱好熱! 我今日真系不停甘流汗 !
系不停`流得好西利 ! 都系第一次咋 !
不過今日練波好開心`球球都開到波`而且殺波都進步左!
BUt練完之後我累到散曬 ! 真系無友返屋企 !
不過都值得既 ! haaaaaaaa` xDDD !
我會計續努力尼 ! 期待下1次練波尼 ..
之後夜晚就去左游水 ..
同牙魚`tAk`肥牛`歐佬 ! 勁比佢地玩 -口-`'
個鼻勁飲水 ! 我個身比佢地反完再反 , 我就不停甘飲水 !
而且件衫仲比佢地整爛左 ! 成個大圈圈系到 =w=`
真系無曬氣喇 ! +w+`' 個到又深水 ! 吾夠高 !
我識游水但系吾夠氣 ! =w= 口烏 ! 我都要練習多d喇 !
游完水就過萬行食野 ! 我就買左m記返屋企食 !
今日就系甘過左 ! 旦系我依加累到散曬`
練波加游水 ! 依加成身都好累好痛 ! 後日仲要練波添 !
睇黎聽日我都未恢復好曬d體力尼 ! 激累 *
|