今日同牙魚出街 !
等到佢差吾多三點先出 !
之後去左賣書先 ,
只系賣到GAMMER * 12 蚊 ..
其他個D都無用 , 掉曬了 -W-`'
之後行街 , 買左件衫 ! 幾令 , 廿蚊 !
無耐去左食野 !
呵呵 , D野食好好味 !
-W- 無耐江芷晴黎左 ,
佢就不停系到傾電話 ,
我同牙魚就系到食野 ,
之後佢地兩個傻婆就睇到望令仔 , 哈哈 !
食完之後江芷晴就揾李凱欣同埋1條仔 !
之後我就同牙魚系大中到行黎行去 ,
-/\- 口矣 ! 好無聊 , 之後就返家了 !
口矣 ! 今日好無M0OD , 依加D生活真系好悶LO吾該 !
|