今日完本起左身`旦之後訓返 !
1醒返個時已經820`之後快快起身整野!
驚死遲到`不過好彩去到都系岩岩開始練習 !
今日練殺波既姿勢兼殺波 !
練姿勢個時真系好吾協調`真系好有難度`
見到d隊友做個時都1樣好吾慣`haaaaa *
之後都有練殺波! 覺得自己殺波真系進步左吾小`
haaaaaaaaaaa` thiS iS s0 G00d xDDD *
練曬個d野之後就開Game !
紫衫對粉紅衫` 哈哈 ! 我地愈打愈開心 !
仲好好玩添 ! 我都覺得好開心牙 xDDD *
不過我地輸左`好似差3 - 4分尼 !
哈哈`下次我地1定會贏返嫁 ! x33333 *
紫衫個d走曬 ! 得返我地d粉紅衫 ! haaaa *
甘A佢地又吾夠人`所以我地就開game喇 !
三打六尼 ! kaaaaaaa *
不過今次無甘好玩 ! 旦系我地都系兩局都輸左 >w< *
haaaaaaaaaaaaaaa`不要緊 ! 下次再打過 !
完本諗住今日打波會無乜力 ! 因為前排d手手腳腳都好痛 !
旦今日反而無甘痛 ! 都仲有力 ! 依加都無甘痛了 !
下雨天啊 ` 冷冷的風 .. 雨粉左空中散放 ! 真的多麼美 !
|