按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 8 月 19 日  星期六   晴天


紅館`  

   今日11點幾出左門口`
   去紅館睇女排比賽啊 >w<`
   上車個時打比牙斯`
   問佢系邊 , 佢話搭緊車 ..
   之後我又話自己都系搭緊車`
   感覺有d怪了`之後轉個頭一望..
   就見到牙斯了` 哈哈 !
   甘就同佢一齊坐`
   去到火車站見到思諾同埋映彤`
   等埋嘉瑩就搭火車 ..
   上到火車去第六個卡位揾埋張婉`
   之後一齊傾計` 傾左好多野 ..
   哈哈 , 勁好笑喎 !
   講左好多攪笑野`笑死左>V< *
   之後落到車車`
   1過左[集]就見到前面有好多間野`
   心諗以為紅館`
   >w< 點知古錯左, 比嘉瑩笑死`haaa !
   買完野食之後就入紅館了 ..
   入到去真系比我想像中既細 ..
   1直以為紅館好大嫁ma , 開演唱會`
   點知吾系尼 .. 呵呵 *3* ..
   第1場睇泰國對俄羅斯`
   初初既兩場都系俄羅斯令先`
   第三場泰國發動攻勢`贏左第三場`
   旦最後都系俄羅斯贏尼 >w<`
   中間休息時間有現場觀眾玩遊戲`
   就系落場同個個吾知乜既女人打波 [好似幾出名的個女人] *
   過關的話就有禮物`
   個時我真系好想落場尼`
   可以系紅館到落場打波`系超級想 !
   旦之前無去排隊玩` 無左尼個機會`T^T 口矣..
   睇住人地玩`d人玩得幾hight` >w<
   之後開場 , 中國對阿塞拜彊`
   中國贏波就全場洪動`系個個拍手掌的 ..
   但阿塞拜彊1開波全場人系到〔嗚〕佢 ..
   =/\= 個時覺得阿塞拜彊激慘喎 ..
   仲會確到我地中國人好無品添 ..
   旦經過主持既勸告之後 ..
   第三場阿塞拜彊開波既時候就再無嗚了 ..
   仲拍埋手掌添`個時個心都舒服左好多! ka ..
   >w<`打打打 .. 兩隊都系打平`
   所以就要加多埸`第五場 ..
   很激烈地中國勝出`全場拍手掌尼>w< ! 開心 *
   系現場睇個感覺果然系吾同d既 *v* ..
   之後紅館散場`
   旦可以同中國女排拎簽名 ..
   所以出面勁多人 +w+` 我地拎吾到簽名 !
   旦可以近距離見到佢地 , G00d牙 *V* ..
   之後阿塞拜彊要走`
   上車個時勁多人衝埋去影相同佢地say bye !
   哈哈`所以我地亦都有甘做 ..
   好開心牙 ! 可以近距離見到阿塞拜彊既女排 !
   之後到中國上車`個個叫曬甘 !
   我最中意中國女排個個既1號 !
   激可愛` 殺波真系第1的 , 超勁牙佢 !
   是我的偶像牙 >33333< 我愛她 !
   最後要同佢地say bye喇` 吾捨得>/\< *
   旦真系好開心 , 見到中國女排 *
   完本仲諗住買埋聽日既飛`
   點知買曬 =/\= 超無mood , 口矣 !
   之後就返返大埔 !
   搭火車個時我地又勁笑勁笑喇 !
   成個車卡既人都望住曬 +w+ ..
   哈哈` 不過同佢地傾計勁攪笑喎 !
   kaaaa` 超多好笑野傾 >33333< `
   之後我`思諾`映彤同埋牙斯就去左m記食野 !
   嘉瑩就去左火炭`張婉就去左揾她的fd子 !
   我地系m記個到又講又笑 !
   映彤同埋牙斯系笑得最西利既 ! kaa *v* ..
   食完野之後就各自返家lu`
   同牙斯系車到傾左陣佢就落車lu`
   去大中揾細欣` 之後我就返家家lu !
   不過今日我真系好開心尼 *v* .. 啜 !

發表時間:2006-08-19 10:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片