今日11點幾出左門口`
去紅館睇女排比賽啊 >w<`
上車個時打比牙斯`
問佢系邊 , 佢話搭緊車 ..
之後我又話自己都系搭緊車`
感覺有d怪了`之後轉個頭一望..
就見到牙斯了` 哈哈 !
甘就同佢一齊坐`
去到火車站見到思諾同埋映彤`
等埋嘉瑩就搭火車 ..
上到火車去第六個卡位揾埋張婉`
之後一齊傾計` 傾左好多野 ..
哈哈 , 勁好笑喎 !
講左好多攪笑野`笑死左>V< *
之後落到車車`
1過左[集]就見到前面有好多間野`
心諗以為紅館`
>w< 點知古錯左, 比嘉瑩笑死`haaa !
買完野食之後就入紅館了 ..
入到去真系比我想像中既細 ..
1直以為紅館好大嫁ma , 開演唱會`
點知吾系尼 .. 呵呵 *3* ..
第1場睇泰國對俄羅斯`
初初既兩場都系俄羅斯令先`
第三場泰國發動攻勢`贏左第三場`
旦最後都系俄羅斯贏尼 >w<`
中間休息時間有現場觀眾玩遊戲`
就系落場同個個吾知乜既女人打波 [好似幾出名的個女人] *
過關的話就有禮物`
個時我真系好想落場尼`
可以系紅館到落場打波`系超級想 !
旦之前無去排隊玩` 無左尼個機會`T^T 口矣..
睇住人地玩`d人玩得幾hight` >w<
之後開場 , 中國對阿塞拜彊`
中國贏波就全場洪動`系個個拍手掌的 ..
但阿塞拜彊1開波全場人系到〔嗚〕佢 ..
=/\= 個時覺得阿塞拜彊激慘喎 ..
仲會確到我地中國人好無品添 ..
旦經過主持既勸告之後 ..
第三場阿塞拜彊開波既時候就再無嗚了 ..
仲拍埋手掌添`個時個心都舒服左好多! ka ..
>w<`打打打 .. 兩隊都系打平`
所以就要加多埸`第五場 ..
很激烈地中國勝出`全場拍手掌尼>w< ! 開心 *
系現場睇個感覺果然系吾同d既 *v* ..
之後紅館散場`
旦可以同中國女排拎簽名 ..
所以出面勁多人 +w+` 我地拎吾到簽名 !
旦可以近距離見到佢地 , G00d牙 *V* ..
之後阿塞拜彊要走`
上車個時勁多人衝埋去影相同佢地say bye !
哈哈`所以我地亦都有甘做 ..
好開心牙 ! 可以近距離見到阿塞拜彊既女排 !
之後到中國上車`個個叫曬甘 !
我最中意中國女排個個既1號 !
激可愛` 殺波真系第1的 , 超勁牙佢 !
是我的偶像牙 >33333< 我愛她 !
最後要同佢地say bye喇` 吾捨得>/\< *
旦真系好開心 , 見到中國女排 *
完本仲諗住買埋聽日既飛`
點知買曬 =/\= 超無mood , 口矣 !
之後就返返大埔 !
搭火車個時我地又勁笑勁笑喇 !
成個車卡既人都望住曬 +w+ ..
哈哈` 不過同佢地傾計勁攪笑喎 !
kaaaa` 超多好笑野傾 >33333< `
之後我`思諾`映彤同埋牙斯就去左m記食野 !
嘉瑩就去左火炭`張婉就去左揾她的fd子 !
我地系m記個到又講又笑 !
映彤同埋牙斯系笑得最西利既 ! kaa *v* ..
食完野之後就各自返家lu`
同牙斯系車到傾左陣佢就落車lu`
去大中揾細欣` 之後我就返家家lu !
不過今日我真系好開心尼 *v* .. 啜 !
|