今朝同牙魚返學la`
之後頭兩堂視藝`
洪洪教 -v- 好眼訓尼!
之後就MATH`
加菲轉堂個時黎左!
叫左D人出去`包括我尼!
吾知做咩`點知佢叫我地做領袖生!
-v- 都吾知點好!
做就0k想做la`旦我又吾系乖!
而且我都只系想拎個優點咋 >/\< !
之後就比我地考慮下la`
陣間落禮堂聽香蕉講野 ..
數學堂`幾好! 幾開心尼!
小息`落左去禮堂`
不過聽吾到香蕉講乜!
我諗我都系吾做尼`
我尼D學生吾岩做尼D咩領袖生! -v-!
之後英文`好留心好留心!
電腦`無帶筆記 ! 得閒發下夢!
不過都有記返底D筆記 !
地理`0k la`不過好想訓覺!
lunch`無野做! 激悶!
之後中文`桂芝系到唱多啦A夢個首圓圈加1點`
>v< 哈哈 , 笑鬼死我尼!
之後兩堂math` 上得好開心牙!
D數起碼我明白! 無乜好大既壓力 !
比起上年我計數`真系有好大壓力`好辛苦!
放學! 陪牙魚睇牙德幫手籃球選拔!
期間志文SIR捉左隻青蛙仔!
超級可愛的 >v< ! haaa`所以我都不停拎住佢玩尼!
當然有兩個袋仔格住左LA !
之後5點幾返左屋企LU !
其實自己真的想哭尼! 旦是我知道難受也要撐下去`我需要堅強尼!
|