按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 9 月 8 日  星期五   晴天


0k`  

   今朝同牙魚返學la`
   之後頭兩堂視藝`
   洪洪教 -v- 好眼訓尼!
   之後就MATH`
   加菲轉堂個時黎左!
   叫左D人出去`包括我尼!
   吾知做咩`點知佢叫我地做領袖生!
   -v- 都吾知點好!
   做就0k想做la`旦我又吾系乖!
   而且我都只系想拎個優點咋 >/\< !
   之後就比我地考慮下la`
   陣間落禮堂聽香蕉講野 ..
   數學堂`幾好! 幾開心尼!
   小息`落左去禮堂`
   不過聽吾到香蕉講乜!
   我諗我都系吾做尼`
   我尼D學生吾岩做尼D咩領袖生! -v-!
   之後英文`好留心好留心!
   電腦`無帶筆記 ! 得閒發下夢!
   不過都有記返底D筆記 !
   地理`0k la`不過好想訓覺!
   lunch`無野做! 激悶!
   之後中文`桂芝系到唱多啦A夢個首圓圈加1點`
   >v< 哈哈 , 笑鬼死我尼!
   之後兩堂math` 上得好開心牙!
   D數起碼我明白! 無乜好大既壓力 !
   比起上年我計數`真系有好大壓力`好辛苦!
   放學! 陪牙魚睇牙德幫手籃球選拔!
   期間志文SIR捉左隻青蛙仔!
   超級可愛的 >v< ! haaa`所以我都不停拎住佢玩尼!
   當然有兩個袋仔格住左LA !
   之後5點幾返左屋企LU !

   其實自己真的想哭尼! 旦是我知道難受也要撐下去`我需要堅強尼!

發表時間:2006-09-08 06:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片