按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天


愈黎愈無M00D`  

    今朝就同牙魚返學la`
   之後就周會`超無M00d喎!
   上返去`生物`miss 香蕉教!
   帶左我地去生物室`
   見到D老鼠超慘 =/\=`
   到時到我做實驗個時`
   我1定會好難落手尼`
   因為隻鼠鼠真系好慘牙`口矣!
   甘跟又話練習走火警`
   旦系無人知 -v-`又比人鬧尼!
   小息`落去揾dior`
   英文`超悶的`眼訓眼訓!
   中文`框芝勁講道理`
   暑作無做曬`放學要留堂做 -/\-`
   電腦`佩儀,新黎既! 又系好煆個D`
   又系到講故仔`旦成班都系到傾計`
   無乜人聽佢講野 -V-`
   我就邊聽佢講野邊畫木台*
   LUNCH`勁肚餓`一拎到飯米食先LO`
   之前佩儀又無話過1定要派曬飯先食得`
   我F2個時都系1拎到飯就食嫁LA`
   之後佢話吾得LO`叫我地吾好食!
   食既就要記名`0曬咀! 甘都好記名!
   無野好講` 超吾鋸的!
   D老師玩曬`佢話點就點,吾講道理LO! 超!
   食完LUNCH`牙魚無LALA落左黎揾我!
   *v* 0曬咀的! 好驚訝`不過好開心!
   之後上左5樓玩`
   =/\= 吾想望黎望去`因為個頭好柒!
   之後去左揾欣欣`同佢訴苦尼!
   口矣! 無耐打鐘落返去!
   通識`初初我仲發緊呆`因為好無M00D`
   之後正常返`分組`
   無所謂地比人推左入組`得兩男我1個女`
   加菲讚我肯'希生', 其實我都覺得無乜野 -V-`
   呵呵`不比加菲讚我都幾開心尼! 

   我要剪頭髮我要剪頭髮我要剪頭髮 *^* 我吾要尼個死柒柒柒頭!!!!!!!!`

發表時間:2006-09-06 07:15 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片