今朝就同牙魚返學la`
之後就周會`超無M00d喎!
上返去`生物`miss 香蕉教!
帶左我地去生物室`
見到D老鼠超慘 =/\=`
到時到我做實驗個時`
我1定會好難落手尼`
因為隻鼠鼠真系好慘牙`口矣!
甘跟又話練習走火警`
旦系無人知 -v-`又比人鬧尼!
小息`落去揾dior`
英文`超悶的`眼訓眼訓!
中文`框芝勁講道理`
暑作無做曬`放學要留堂做 -/\-`
電腦`佩儀,新黎既! 又系好煆個D`
又系到講故仔`旦成班都系到傾計`
無乜人聽佢講野 -V-`
我就邊聽佢講野邊畫木台*
LUNCH`勁肚餓`一拎到飯米食先LO`
之前佩儀又無話過1定要派曬飯先食得`
我F2個時都系1拎到飯就食嫁LA`
之後佢話吾得LO`叫我地吾好食!
食既就要記名`0曬咀! 甘都好記名!
無野好講` 超吾鋸的!
D老師玩曬`佢話點就點,吾講道理LO! 超!
食完LUNCH`牙魚無LALA落左黎揾我!
*v* 0曬咀的! 好驚訝`不過好開心!
之後上左5樓玩`
=/\= 吾想望黎望去`因為個頭好柒!
之後去左揾欣欣`同佢訴苦尼!
口矣! 無耐打鐘落返去!
通識`初初我仲發緊呆`因為好無M00D`
之後正常返`分組`
無所謂地比人推左入組`得兩男我1個女`
加菲讚我肯'希生', 其實我都覺得無乜野 -V-`
呵呵`不比加菲讚我都幾開心尼!
我要剪頭髮我要剪頭髮我要剪頭髮 *^* 我吾要尼個死柒柒柒頭!!!!!!!!`
|