今日低F0RM既閱書日`
所以低F0RM吾洗上早會直接上課室!
因為今日系第一日閱書`
所以今日吾睇書`攪班務`
下個禮拜先開心要睇書!
之後第一堂兩堂中文`
雖然桂芝系嚴D`
旦系佢講D野又真系有D道理啵!
-v-`o可o可,尼點真系無可否認呢!
所以我都應成過自己 ..
今年1定會好比心機讀書!
第三堂中史`上卓太堂超開心尼!
一D都吾悶啵 >v< ! o喜o喜!
小息`揾dior尼!
之後就MATH喇`
預料之外地我識做數喎`
大部份都理解 *v* 開心喎!
兩堂英文`雖然好悶`旦1定要留心上堂!
LUNCH`做功課`呆坐 -w-!
最後兩堂物理`
志文SIR超級好笑 -v-!
系1個勁好人既老師 >v< haaa`我中意!
放學`全班比加菲留`講左兩句走得!
我遲左小小放je`
旦之後反轉成間學校都揾吾到牙欣!
=/\= 系勁勁勁勁勁無奈 !
之後自己走左去剪!
超級超級短的! 不過總好過之前個頭!
之前個個我系完完全全接受吾到!
依加只可以慢慢等佢長返尼 >/\< !
夜晚去左酒樓打邊勞!
好耐都未試過1家人出去食飯LU *v* !
所以好開心尼 ! 仲食得好美味添 ! >v<!
食完野就同媽咪系公園到影相 !
哈哈`勁好笑喎! >v< 媽咪勁多野講 !
哇卡卡`開心死 kaaaaaaaaa !
今日就甘過左lu ! *v* ..
|