今日天氣超凍的` 出面D風吹入黎吾系熱既` 系凍既 -3333333-` 所以真系超有冬天FEEL尼` 旦有幾舒服`我中意牙! 有點兒開始中意冬天喇! 真系吾經吾覺又過左1個夏天! 時間過得真系好快` 我也想時間速速流逝吧! o屋` 吾知聽日凍吾凍尼` 如果凍的話我就要著長冷衫返學LU` 有睇尼篇日記者`記住著多小小衫啊! 大家都要小心身體牙 *v* ! 聽日返學`我都差吾多訓lu` byebye >v< !