本人真系好耐無打日記喇` 無計la`-v- 懶人系甘嫁喇! 今朝完本八點鐘就起左身` 旦系又吾想起身之後再訓` 訓訓下訓到9點起身` 整野出去返學校* 補中文個時盧君朗系到攪住我` 整到我無專心聽課` >v< 盧君朗正衰人` 英文`要連續做4張工作紙` 好想死尼>口<! 補完之後就返左屋企la` 食公仔面 -v-` 晏D要溫中屎了`口烏! >/\<*