今日超大雨的`
同牙魚返學la`
今日星期三就周會`
口矣! 好吾開心尼`
系禮堂已經喊左出黎`
旦無人睇到!
今日周會講學生會`
0k la`吾算太悶!
之後兩堂生物`留心尼!
小息`寫返筆記!
英文`超悶的!
不過1定要努力讀書尼`
-.- 無計! 要頂硬上尼`
之後中文`0k , 幾好的!
電腦`心情激差!
勁畫野發脾氣lo`
不過嬲時嬲`自己都有介筆記!
-/\- 都吾知自己想點! 口矣!
lunch`又系好似尋日甘`
飯商勁遲先黎lo吾該!
又系過左成半個lunch`
仲要耐D添`先開始有飯食!
食完上左5樓揾牙魚傾計尼!
超吾開心的尼`喊左出黎喇又!
幸好都有好多人關心我`
多謝你地尼! >0< !
已經好左好多了`
眼淚過後再堅強起來吧 /\/\*
LUNCH過後就上堂喇!
通識`分組! 今日上得幾好!
起碼同D男仔有傾有講先! *v* 呵呵!
放學同牙德系小食部等牙魚!
之後一齊買野食返屋企lu !
1直忍受到最後!
今天終於的忍受不住了!
哭了兩次尼!
旦是我說過眼淚過後再堅強起來吧!
我1定能做到的`
朋友們`我已沒事了 /\/\*
我絕對可以刻服困境的! haaaa`
|