今朝條裙未乾`
之後就勁燙勁燙`
不過都系仲有D濕!
無計LA`又夠鐘返學!
-口-只可以甘樣返學LA`
落到去牙魚佢地已經行到好後!
過埋馬路`追吾到佢地LU`
第一堂通識X2*
幾好LA`普通話好快就過左!
小息`上左五樓! 無奈!
化學x2`馬sir超攪笑`開心*v*!
數學都好開心`又好輕鬆地甘過左lu`
LUNCH`五樓! 都系好無奈!
英文`背默`識曬 *v* haaa`
中文默書100分`太好了! >v< 哇卡卡!
放學即刻沖返屋企換衫`
之後又沖返上學校練波!
今日練波悶悶地!
到尾尾個到先好笑`
做個D吾知咩既動作`
>V< 笑到我跌左落地下!
練完波就返左屋企LU`
今日真系好累尼 >w< 呵呵呵!
|