星期五:
上堂上堂再上堂`
只知好想快D放學返大陸`
由於太心急想返去`
所以上堂都無平時甘專心尼`
到最尾個兩節`要揀課外活動喇`
完本就諗住入烹飪`
旦系諗諗下都系想跳舞`
去左爵士`由於太多人要抽籤`
超級緊張`旦系到最後系抽吾中`
超級超級失望`因為真系好想跳舞`
意料之外=自己激到喊左出黎`
之後無lala有個F1吾入得`佢MUM吾比!
甘就特左1個位`老師見到我甘DL`
就同第二個女仔抽多次`
點知都系吾中`OHMYGOD`
兩次都吾中`諗住實入吾到`
點知無LALA又多左個位`最後我都系入左!
哈哈`SO LUNCHY`好辛苦先入到尼!
之後同欣欣返屋企`
我就返家執野返大陸了`
1返到去第1時間拜外公`好掛住佢尼!
見到外公張相個時`
總覺得佢仲系我地身邊`
旦 ... . 已經沒了! 算吧!
之後食晚飯`再落髮朗拉負利子`
拉左好耐`坐系到好悶 *3333*
時不時又出去行下甘LO`
林耀同佢地FD又系到玩鴨仔`-v- 口矣!
拉完之後就沖涼訓覺lu`
星期六:
尋晚訓得好吾舒服`
因為要就住個頭`
吾系佢會亂返`所以訓得超級吾好`
醒左之後就刷牙洗面`
由於時間仲早`所以無人起身陪我玩!
甘我就做功課la`做完之後就食野睇電視`
上就超級悶尼`麗娜同佢D FD出街!
我就坐系梳花到睇林耀同佢D FD玩`
系超級無奈的 -v-`
因為佢地玩個D野全部都系危險動作`
口矣! 仲親眼見到隻鴨仔死左`
超心痛牙我! T^T 仲死吾眼閉!
個時有點兒沖動想喊! 口矣! ..
無耐就食飯LU`
我無食到睇電視`
等埋麗娜洗完碗就落髮朗`
坐坐下吾見左佢 -V-`
之後出去揾佢順便自己行下`
揾吾到la` 返到去點知又見返佢 -v- 無奈`
之後我就同麗娜邊行邊傾計la`
傾左好多野`行行下見到媽媽 *v* !
之後沖上前幫佢拎野la`
我仲拉佢去買野食`
又面又雪條` 正牙 *v*
甘岩我又無食飯`岩曬我la`
食食食`食到好飽尼 >v<`
甘岩又有電視睇`
睇睇下舅父話帶我地去食m記`
岩岩先食飽又去食m記 -v-`
不過未試過內地既m記`
甘就去試下尼! 好飽的啊 >v< !
同香港個d吾同味的!
都系香港既好食d *v* ..
返到去沖涼`沖完涼就打牌`
我地系激笑` >v<
無聊野都笑一餐`笑得好西利`
完全透吾到氣的 -v-`
依加諗返起都好開心牙 *v* !
玩玩玩`由1點玩到成4點都系甘笑!
之後大家聽左陣歌就去訓lu ! [ 開心>v< ]
今日:
6點幾比蚊咬醒左`
頂吾順要起身查藥膏`
查完再訓`10點有人禁門鐘`
全世界訓曬覺`我又系廳`
被逼1定要去聽 *^* 點知 ..
諗住1起身時隻加腳無lala痺左`
完全用吾到力去走`1趺就趺左落地下`
口矣`甘米爬下爬下去聽lo`
點知叫吾知邊個落去洗頭`
22`煩得制哦完佢就算`
邊個都吾叫去左訓覺`
之後11:30醒左`有1名不名來歷不明的人黎左!
乜都吾知`起身刷牙洗面`
1望住塊鏡`左眼腫左`吾知乜事!
可能飲得氣水多`不過陣間就會無事的!
今日又有隻鴨仔死左`
口矣! 點解佢地1出世無耐就要死!
佢地既出世今本系為左死而黎尼個世界`心痛極! *^*
食lUNCH`食完睇碟`睇完碟返HK`
超級吾捨得`口矣!吾想返HK`系尼到真系好開心的!
T^T 口矣! 無奈地要走!
舅父送我走`媽咪要留系到做物理冶料吾走住!
去到深圳舅父走左我就自己返去!
今日就系甘過左了 *^* 口烏 ..
我 要 返 大 陸 ! =/\=
|