今日放左學之後就系學校打陣波`
打完返屋企換衫整野`
無耐自己出去行陣`
無聊得制去左海濱`
之後忽德同盧fUNG過左黎陪我`
坐左陣海濱之後就陪我行去富亨`
之後佢地就去大中`
路途中是超級開心的x)`
去到加年華打邊爐LA`
有牙成個DD`
講真牙`打邊爐打得吾多開心啊`
打完之後等牙欣個D黎LA`
之後坐陣` 大家都好吾開心`
做今日主角的我`我當然都吾多好受吧!
牙成個D又走埋LA`
有肥謙`欣欣`牙哈`愛鎔`蔡蔡`榮榮`牙濤入海濱`
其他全部走曬`
買齊野之後就入去喇`
最後今日我都系無1個大蛋糕`
旦肥謙謙為左我行完東再行完西死都要買個蛋糕比我`
雖然到最後只系個蛋糕仔`
旦我已經心感安慰尼!
多謝你牙`肥謙 >3333< !
入到海濱玩大膽與誠實LA`
呵呵`個時玩左D乜野就留得你地自己古吧`x) ..
無耐1個又1個飲到醉曬`
甘就聽下歌`傾下計甘!
突然間落雨`就入亭仔lA`
全部訓曬覺`只有最精神`
4點幾`開始細雨返`
之後就返左屋企lU`
今日就系甘過左喇 >v<`
今天我要多謝的是:
1)肥謙 2)廖欣欣 3)蔡蔡 4)榮榮 5)牙哈 6)愛鎔 .. thX曬你地 *v* !
|